Monday, November 14, 2011

Buang Kawan Ambil Sahabat


HELLO awak~
Hari tu kita beria sangat nak tahu daripada dia.
Lepas tahu, mata kita nak berair je .
Tetiba kita rasa nak nangis tapi nasib baik boleh sabar lagi .
Tapi hari ni bila kita baca semuanya, kita memang marah . panas je hati .
Malas nak gaduh dengan awak tapi awak yang buat kita gaduh.
Huh.sabar-2 . tapi kenapa depan kita awak baik belakang kita awak 
                 jahat ?

Apa-2 pun terima kasih jadi kawan 4 tahun kita . kata-2 awak tu dah buat
                 kita rasa indahnya dunia ni.
Harap kita takkan jumpa awak lagi tahun ni . 
                BYE awak~

               


 JANGANLAH KAU SUKA MENGHAKIMI KALAU KAU TAK SUKA DIHAKIMI

pehh...tak suka la serius-2 macam ni . 



p/s: aku  terpaksa jadi macam budak kecik siap ada menatang gerak-2 kat atas
       ni sebab kau pun macam budak kecik . bestkan jadi budak-2 . hewhewhew
       #cambahangang

p/p/s: wajarkah perkara yang dah 100 tahun lalu diungkit kembali? hhmmm
         sia-2 je aku minta pertolongan kau tapi kau ungkit . sampai hati kau kawan



                  

24 comments:

Saiazuan said...

haha comel plak kartun telur tu

semutsengal said...

ketketket, kueh bangkit.

tak baik mengungkit.



LALALALALALALALALAALLALALALAALAL

Miz Novexx said...

hah!!! 100 tahun lalu,
ohhh... baru aku tahu, rupanya Aisyah Aina ni dah pangkat nenek.... hahah
be cool!!!
tapi katun joget joget tu comel giler, nak sekor boleh x?? kempunan nih ;)

Syuxer said...

apa kes ni? kes gaduh ngan kawan2 ke..mohon damai sejahtera..tak elok untuk kesihatan jiwa..:)

ILA HonEyBuNNy said...

hati2 dalam berkawan.ehheh

perkara lama xperlu di ungkit jika kita sudah memaafkan org tu...

nak jadi budak2 jugak..ehhehe

khairul akmal bin azman said...

kiut la ur entry,
ila pun de kat atas..

ABU said...

hahahaha comel jep :D

Ct Aja said...

a'ah menda lama xpatut di ungkit..tp biarla mereka dgn cara mereka, buat tak tau je k...

Bro Ahmad said...

best la entri ni, walau macam budak x3 whahaaa telur tu sangat cute

Fara E's said...

haha , comel plak kau buat cm tuh !

Anak Wak Mail said...

haha...gaduh dengan kawan ke..ala tomei2x..;P

Miss Xyz said...

hakhak, buang yg keruh ambik yg jernih aje.. okay? old storie for old time laahh kan? hakhekhikhok (dhsyat x?)

hafiz hafizol said...

eh , camne nak wat kartun nie?? kui3...

YOUsoF said...

Ada style lah entri ni!!


Tapi berkawan ni mana ada tarikh luput, sekali kau berkawan biarlah sampai bila²..

Nurnajwa KZ said...

Sabar sayangggggg, hahaha :D


Aku still bersedih sbb drop class. Wuawuawua ;((

adwafarahin said...

cmne nk kasi gmba nie gerak2 comel tuh!

era kecik said...

suka bace :)

ekabukanmakcikkau. said...

okey pink okey.

J.Syazwana said...

apesal semua telur2 ni comel ha?

okbai.

adib syazwan said...

telur angsa ke nih?
hahaha!
kau memang budak-budak pun,
budak sekolah a.k.a ribena,
yes!kau mesti sentap punya!hahaha!

amna said...

sedih pulak ni..
oo budak kicik putuih cinta eh :D

Miss A said...

ishhh,org pun tak suke kt org2 yg suke mengungkit.benci gila kot T.T

shedameor said...

amboi, marah bebenor yea. haha

norlia ghani said...

tak wajar. orang gila je yang suka ungkit2 nih. kikiki