Thursday, July 14, 2011

Comelnya kamu !


Selamat malam semua


Aku busy...banyak kerja nak kena buat...
Aku penat...banyak buku nak kena baca...


Aku dah boring dengan kucing kucing kucing kucing kucing kucing kucing aku...
Oh! 7 semuanya :D



Aku nak cuba bela binatang ni pulak :




ataupun





tak pun



kalau tak boleh jugak...yang ni la






Comel gila la kan...semua baby lagi :D



Agak-agak emak bapak aku kasi tak aku nak bela ni?
Kalau tak bagi takpe...




p/s: aku tak gila  ^__^

OK, BYE!




60 comments:

muhamad hanif said...

bela lah lalat, taknak ?

alif haris said...

aku bg jew ko bela tu .. hhahahaha ..

kotak bulat said...

comel sb kecik lagi..nti bila da besar.... hahahha.. tak sempat kita tgk dia tua, kita da lam merut dia.. :P

Cik Ezy said...

tym baby2 lagi comel la..
dh besar menyeramkan..
kehkehkeh

Syuxer said...

hahahah time baby dorang kiut miut..time dorang dewasa,setan pun lari hahaha

echaRierie said...

haha..
dik..dangerous sgt haiwan pilihan ni..
hehe..

Miz Novexx said...

bela gajah taknak ke??? :D

Aisyah Aina said...

hanif: memang dah bela pon...banyak lagi tu kat rumah aku ni :D


alif: cepat belikan sekarang...boleh? hahaha


kotak bulat: haha..takpe2...didik dia betul2 XD


Cik Ezy: dah besar lagi comel la...hikhik


Syuxer: haha...mana la nak letak dorang ni kalau dah besar nanti kan :D


echa: hehe...takpe...sanggup mengambil risiko :D


Miz Novexx: tak muat nanti nak letak kat rumah bila dah besar...hahaha

Ct Aja said...

kikikiki.... gananye haiwan peliharaan die..

cik sakdi said...

mak oi kucing ko banyak gler, emmm bela la cicak tokek. kayooo haha

alif haris said...

boleh .. bak sini duit .. :)
aku tolong belikan ye

ishiko said...

hehee
baby baby mmg la choomell lagi..

amna said...

serius ke? alamak, minat ni mmg pelik ^^''

ILA HonEyBuNNy said...

bila baby mmg comei sesangat kan..ehhe

dah besar takoot la..huwawwa

saiazuan said...

comelnye buaya tu :D

nas said...

hahaha..
mmg comei
comei sangat2
tapi bila diorang ni da besar..
da xcomel n leh makan tuan dia.. hhaaaa

Anak Wak Mail said...

bole je bela anak rimau tu..tapi taku pulak nanti kena saka rimau...abess r..

Aisyah Aina said...

Ct Aja: hehe..takpe :)


cik sakdi: haha..tak nak la...geli je...biar tak kaya :D


alif haris: guna duit kau dulu la...aku pinjam...nanti aku bayar balik...hahaha


ishiko: comel kan :)


amna: haha...takde la...tak sempat nak hidup lama la jawabnya kalau nak bela XD


ILA HonEyBuNNy: dah besar nanti berganda ganda lagi comel tau XD


saiazuan: tu la...macam cicak pon ada :D


nas: berani la dia nak makan tuan dia....bila dah besar nanti lepaskan dia la kat mana2...haha


Anak Wak Mail: ye la kan...takut jugak...cancel la macam ni..hahahaha :D

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

bela gorila la..besh!!

leh peluk2..hahah..

zati embong said...

haha,x gila cuma x betul je.

tp best kan kalau diorg jinak.

tp jinak2 kucing pun selamat berparut da tangan sis

rara pinkmafia said...

wow comels nya rimau tu...

khairul akmal azman said...

gua bela kutu jew
hehehe..

Far8 budak baik said...

pehhh kreatif gile nk bela
haiwan ganas ni..
nape tak bela gajah je
teruss...
hahahahaha =p
kreatif gile kan kauu ekekeke

Abang Stalker said...

hahah..comel.abg pun rs nk bela ank singa.mst cute je cm simba. :)mak dia bg kot,tp kne upah tgn sebelah la.hahah

cucu umie said...

haha..bela lah aina tpykan cuba kalo besar nty..macam mane plak ea?? huhuhu

Bro ahmad said...

hah aina bela buaya..baik bela cicak geko je..dah masuk list terjah bro gi cek yea..asyik dengar lagu ah aah ahmad je kt radio era fm ni.p

Misz Nuriz said...

erkkk!! jgn mkn tuan dah laa..haha

Aisyah Aina said...

nuyui a.k.a miss NUSHA: rimas la...banyak bulu...hehe


zati embong : tak betul? hehe....tu la...kucing suka cakar kan :)


rara pinkmafia: comel kan :D


Bro ahmad:
khairul akmal azman: kahkahkah..rajin ye kau :D


Far8 budak baik: hahahaha....gajah tak muat la kat rumah aku kalau dah besar nanti...mana nak campak dia XD


Abang Stalker: haha....upah dia tu besar sangat...tak sanggup :D


cucu umie: lepaskan je....biar dia duduk mana2...hahaha


Bro ahmad: buaya comel...haha...susah sangat ngan lagu tu :D


Misz Nuriz: tak...dia baik :D

taliff said...

hahahahaha...dah besar dibaham nyer kamu...naya..hahahahah..ngeri ngerii

Nurnajwa said...

Hahaha, kau bela bnde alah ni sume mmg aku ta nk dtg rumah kau lg XD

Shawn Razaleigh said...

nak anak ghimaujugak.hahah

GaRy™ said...

hahahaha... sengal!!...

Miss Xyz =) said...

kecik2 tomei-tomei agi.. time besar, tok sah ckapla.. dia ngaaaaaauuuummm je trus.. hehe, ada brani? cubalah.. :p

sabella mohamad said...

jum bela sugar glider !
hihik

[sutera kasih] said...

konfem tak kena kasi pelihara smua tu hehe

Addin said...

haha yang ular tu takyah la bela, scary je ;p

yatie Awang said...

Aisyah cuba dulu, kalau rasa ok, tak ada masalah, kakak pun nak bela hihi

tia @ Ini Kisah Tia said...

kecil2 cili api , besar2 makan diri . hahaa .

adan said...

harimau tu comel.. macam kucing.. ular tu pun comel.. macam cacaing.. buaya lagi la comel.. mcam cicak je..

lilypelangi said...

pergh ! hebad lah awk lau dapat bela . mau pengsan mak ayah awk . har3

Fyqa said...

klo aku amek singa.











bru advnce ;)

akubiomed said...

Sekarang ini ada pet baru iaitu Sugar Glider. Kalau ada duit boleh dapatkan seekor :-)

adib syazwan said...

gilo!baik kau bela gajah terus~

ArulchelseA said...

anak harimau jgn dibela..kih kih

ABU said...

try la..pastu ko kena makan olh dorng hahaha

Bella Bell said...

bela semut je.. hahahaha!!~




^^

zaty said...

mak ayah aisyah mesti bg, try tanya mak ayah binatang tu, bagi ke tak. hahaha

Mr.R said...

Mr.R teringin nak bela harimau. adesss.

Ronaldmohoni said...

hmm, susah nak bela haiwan nih. Kena buat mini zoo kat rumah.

alif haris said...

hahahaha .. alasan nk minta aku belanje la tuh ~

Adam Idris said...

hahahaha time kecik/baby mmg comel
lepas dah besar yang buaya n ular dh xcomel dah, haha

sumaiyah mokhtar said...

heeee berani nyeeeeee :)

Aisyah Aina said...

taliff: haha...tau takpe...


Nurnajwa: biarkan dia makan kau :D


Shawn Razaleigh: nah! amik la...haha


GaRy™: hehe


Miss Xyz =): berani je :)


sabella mohamad: mahal tu :D


[sutera kasih]: hehe...dah tau sangat kan :)


Addin: dah besar kena belit nanti..haha


yatie Awang: ok2...hehe


tia @ Ini Kisah Tia: betul2 XD

Aisyah Aina said...

adan: time baby memang...dah besar..takde rupa macam tu lagi :D


lilypelangi: berani mati ni :)


Fyqa: oh yeah...hahaha


akubiomed: tak nak..kecik sangat :D


adib syazwan: tak comel la..haha :D


ArulchelseA: bela bapak harimau lagi bagus...hahaha


ABU: takpe...ok je :)


Bella Bell: semut tak comel...kahkahkah


zaty: tu la kan...mesti dorang tak bagi punya..hehe


Mr.R: bela la...


Ronaldmohoni: boleh je :D


alif haris: hahaha..tau takpe...kau kan BANYAK DUIT :D


Adam Idris: dah besar nanti campak je dorang kat mana2...hahaha


sumaiyah mokhtar: berani mati :D

alif haris said...

hahhaha .. ko memang suka membodek ^^

soooooour said...

meh bela sy nak???

pandangkedepan said...

wahh...jgn nnt dah besar susah owh...:P

bunga said...

eee..takut la...xnakkk..

nawal addina said...

mmg tak gila tp tak btol jeah !

tmpah maut eh ?

YOUsoF said...

aku syorkan ko bela yang bawah sekali.. boring² boleh main hulur² jari kat mulut dia...