Friday, August 12, 2011

Sombong Itu Amalan Mulia?



Ahhh...dah lama tak menaip ni...
Malas..malas..malas...
Lagipun kita asyik sakit je  *lapar tu boleh dikira sakit tak?*

Kita sekarang tengah melayan perasaan sorang2...
Semua dah sombong dengan kita...
Sedih tau  T.T
Sombong tu amalan mulia? haram jadah!




Takpe2...baca la ni untuk orang2 yang sombong  :)


Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud:
“Tidak akan masuk syurga, siapa yang di dalam hatinya terdapat seberat zarah kesombongan. ” 


Ok, jangan sombong2 lagi tau lepas ni...
Nak tau siapa yang sombong dengan kita? BUDAK NI
Hahaha...tak nak la bagi tau...tak baik dengki dengan orang kan  ;)


Disebabkan esok hari raya...dengan baik hatinya kita maafkan la awak2 yang sombong tu :D
Huahuahua...gila!   

KITA? AWAK?   = ='




       
p/s: mentally unstable...
    




OK, BYE!





56 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

haipp..sapa sombong tu??

alamakkk...esok dah raya ker...xpyh posa la cm tu eh...ehehhehe

teha said...

hahha ! awl nye nk rye aisyah oii ~

riva'i said...

hehehehehe

kotak bulat said...

kita tak sombong kan awak..hahahha.. :P

alif haris said...

hahahah .. rupanya ko berkwn dgn si bintang sombong tu ye .. hahaha

Jiejah Gorjes said...

kita x sombong la awak! kita penat jek nak blogwalking sbb kita puasa x larat nk jln jln! kita pun nk eskrem gak!!!

ila said...

amboi esok kamu da rye ea?
cepat nya..

Saiazuan said...

manusia akhir zaman..

Bro ahmad said...

hahaa lawak la aina ni..ingat sape tadi..lotong hukkk dushhh

Bro ahmad said...

cantik blog..renovate besar2 ran ke?

Syuxer said...

eh sapa sombong dngan adik aina neh..x baik sombong2 nanti muka jadi lombong hahaha

Mr.Thinker@Ali said...

guahaha. budak tu comel2, ko kata sombong? LOL! kesian budak hitam tu. :)

jangan sombong2 k. :)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

haha,mcm2 kamu ni dik..

akk xsmbg yer..lalalal..

L said...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

ABU said...

awal lagi nak bermaam maafan..tunggula betul2 dekat nak raya..

zati embong said...

pasni dlm diri kena tanam perasaan rendah diri

O.o

khairul akmal azman said...

xmo combunk2..jd low profile cm kay jew.nice header!

shedameor said...

memang gila la awak ni. haha

WuMing said...

Memang terkena laaa... He..he..he..

cik najihah said...

sombong bia bertempat

echaRierie said...

akak x sombong kan ?
kan3.. ?
hehehe..

aleen aiden said...

wah..aiskem feveret2 alin jugak..nak jugak!!!hu3

akoo pae said...

haha dgn monyet pon nak bkire ke..ekkekee =p


akoo tak sombong =D

Far8 budak baik said...

sah angau gile skrg kau kn..
hahahaha..ak x sombong lahh
tego gak kat kau kn..
hehehe =)

EkaBukanMakcikKau said...

bahhh ye ke ? aku punye ahh berusaha jadi sombong dgn laki sbb nnti kalau aku baek ngan dorang dorang buat habat kat aku jadi wajiblah untuk aku kerek dok ? bhahahaa

YOUsoF said...

Budak sombong tu comellah awak!.. ;DD







Nak aiskrim Malaysia ke aiskrim paddle pop?

Ct Aja said...

hahaha... dgn monyet pon amek hati...kawan erk...

fa-in said...

tak baik sombong tak baik dengki..

alala sini mak belanja ais krim :D

adib syazwan said...

hahaha! aku ke sombong?kuang3!hahaa!sabar la ye, ade hikmah di sebalik semua ni,hehehe

weh!kalau boleh kan, lebih baik kau maafkan semua orang sebelum tidur =)

Hans said...

nasib aku xsombong
hehehe

[sutera kasih] said...

apesal kwn si najwa ni?hihihi

sy sombong tak? :P

Miz Novexx said...

pesan kat dia, jangan sombong sangat nanti abang Botak buli....
(^__^)V

SITI NOORNADIYANA said...

kunjungan balas & yana follow sini jugak. comel gila header! :P

tia @ Ini Kisah Tia said...

Tia ke ? halamak .. apsal tak tau . :D

GaRy™ said...

dah lama tak hupdate ni... naper?.. huhu...
gary tak sombong.. ^^

Aisyah Aina said...

ILA HonEyBuNNy: budak TU la yang sombong..haha


kotak bulat: hehe..tak tak..kb baik :D


alif haris: ye..kenapa? kau jeles? hahahaha


Jiejah Gorjes: hehe..nak beli sendiri la :)


Bro ahmad: haha...kesian dia tak bersalah...
hehe..takde la besar-besaran sangat..


khairul akmal azman: kay low profile ye? haha..ok2...thanks btw...


echaRierie: kak echa kan baik :D


akoo pae: monyet tu jahat :P


EkaBukanMakcikKau: sombong bertempat takpe la kan...


YOUsoF: nak aiskrim paddle pop 2..satu untuk sahur..satu untuk buka..haha


adib syazwan: memang selalu maafkan..jangan risau :)


[sutera kasih]: tekanan perasan sikit..hahaha...memang tak sombong pon :)


Miz Novexx: sayang botak..bhahaha


tia @ Ini Kisah Tia: haha...macam mana boleh tak tau ni :D


GaRy: busy le...ye gary memang tak sombong kan :)

nas said...

eh.. sombong tu amalan mulia?
ngengg
hehhee
xleh sombongh2
nanti bukan saja xdapat kawan/kawan larik
pastu xberkat dalam persahabatan

Nurnajwa said...

Kte la tu kn, sape lg ;(


*hahahha, wehhh, sorry banget. gua tak perasan lu dh update :P*

amranaiman said...

haha jiwa kacau ni :P

khairul akmal azman said...

kay xpandai nak bongkak2

Miscellaneous Smiles said...

ehh sy tak sombong laaaa..~~~

hehee

adan said...

bersikap sombong jugak dapat menjauhkan kita dari maksiat..

alif haris said...

jeles ??
oh tidak sama sekali :D

Ain Zulaikha said...

hahahaha kesian awak, :D hhahaha

ainaa said...

sombong boleh membawa kepada riak. tak elok sombong2

Shawn Razaleigh said...

ni dah lapo sgt ni. tak stable

KimiCnoL said...

mental tak stabil?nak ais krim? oke paham..hahaha
kenape perempuan suka menaruh harapan??

Miss A said...

haha,tak boleh blah spe lah yg sombong kt AA.hehe :)

bykkan besabo je lah eh.hehe

ainondreamergirl♥ said...

hahaha. terbaekkkkk :)

Qaseh dalia adelia said...

tak sombong =)

lilypelangi said...

jop pergi mkn aiskrim ! :D

muhamad hanif said...

taknak lah tengok BUDAK NI tuu..



lalalalalalalala.

Addin said...

huu betul betul sedih bila da orang sombong sombong dengan kita kan kan :(

Anak Wak Mail said...

haha..sengal betul..monyet tu pulak kena..caitt.!

amna said...

saya ke yang sombong tu? kalau ya, maaf zahir batin cik aina ^^ hehe

Abang Stalker said...

maaf ye aina..kdg2 abg x tahu nk ke blog aina.BLUR.bole x bg alasan tu.maaf3! ;)