Wednesday, June 15, 2011

Pen Hilang Boleh Mati ?


Dua hari sekolah...isssh! penat gila..
Balik dah la lambat pukul 2.40...naik bas pulak tu...
Kalau bas sekolah ok lagi ni bas awam tau...
Aku mana ada pemandu peribadi (emak+abah) yang nak ambil...
Semua sibuk :(

Dengan markah exam yang haiishhh...malu nak cakap...haha...
Najwa! aku lupa nak mintak pen merah aku kat BF kesayangan kau :P
*tu pun nak kecoh kan*

 Lupa curi ni kat mana :)


Aku tak tau boleh ke jadi macam ni...haha
Dah la pen hitam ngan biru aku selalu hilang :'(
Tak tau kena curi *siapa yang nak curi la kan* atau pun aku yang dah guna tak letak balik kat pencil box...
Malas nak pergi beli + nak mintak duit kat emak aku...
Aku mana ada duit sendiri...nak simpan beli benda lain lagi bagus la...
Walaupun seringgit berharga tau : D
Takde pen bukan boleh mati pun...


OK, BYE!



85 comments:

ZOMBIE ♥ ♥ ♥ said...

haha .. sampai begitu sekali ..

muhamad hanif said...

da g tido..esk nak sekolah..

ahahaahaa

kotak bulat said...

hahha... bahaya ilang pen ni..
relax je.. dulu kalau kb ilang pen, kb pinjam pen org sebelah.. lame2 pen dy, jdi pen kb.. :P

adwafarahin said...

aip2! jgn malas2! hehe :P

Miss A said...

haha,comel je cerita pasal pen mati!

Aisyah Aina said...

ZOMBIE: haha...memang....macam2 ada!

IFA Athirah said...

dsbbkn sbatang pen,blh mmbawa mauut.dasaat!hehe

Aisyah Aina said...

hanif: takpe2...awal lagi kot nak tidur XD

Aisyah Aina said...

kotak bulat: nak mencuri orang sebelah punya tapi tak sampai hati pulak...kesian kat orang sebelah tu..hahaha
*najwa :P

Aisyah Aina said...

adwa: memang selalu malas kan...ni la Aina! :)

Aisyah Aina said...

Miss A: haha...kalau betul2 tu mesti ramai yang dah mati...

Aisyah Aina said...

IFA: betapa berharganya pen kan...so jaga pen elok2 :D

adib syazwan said...

hahaha..ke kau makan pen 2?memang la hilang..hilang dalam perut!!!wakakaka!

mimie saie nie said...

la bole pla mcm 2

tia @ Ini Kisah Tia said...

huish , bahaya bebenau ..

saiazuan said...

haha stu formola yang panjang.. ;)

amna said...

panjang betul kronologi dia.. lastly DEATH. haha. lucu pun ada =.= hehe

p/s:kalau xda pen, apa kata pakai pensel. nah, cik amna kasi sekotak..h ;D

emieysandra said...

wah..bgus betul formula tu, smpai leh mati..huhu~

cucu umie said...

len kali aisyah xpyah bg orng pinjam pen tu..ckap ini hanye untuk kegunaan peribadi shje..hehe

Hans said...

hahaha
lain kali gi sekolah bawa pen satu jer
senang
:-)

Kisah Sekuntum Bunga Hitam

alif haris said...

hahahaha .. melarat smpai cmtu skali ye .. dasat2 .. kene jaga pen elok2 ni ..huhu jgn bg ilang

Syuxer said...

petua x nak kasi ilang pen?

pen kecemasan tampal kat bawah kerusi or meja..pastikan awk sorang je tau..paling cikai buh 2 batang..

sobri yaacob said...

ha..ha..bhaya tinggal pen..
1 ke 1 mslah leh timbul...ha..ha :)

LyA SaFaR said...

HAHHA SAMPAI MCM TU SEKALI..HUHUHU

echaRierie said...

waa.. love the quotes ~
anyway..don't lose ur pen..kekeke ~

Aisyah Aina said...

adib: kau memang kan...nak kena sepak? haha...

Aisyah Aina said...

mimie: haha...mengarut je tu :D

Aisyah Aina said...

tia: bahaya sangat...boleh membawa maut :P

Aisyah Aina said...

saiazuan: memang panjang sampai boleh pening dan gila....kahkah XD

Aisyah Aina said...

amna: pensil untuk budak2 kecik je....hehe...

Aisyah Aina said...

emieysandra: hehe....formula yang dusta semata2 :D

Aisyah Aina said...

ayie: ye la lepas ni kena jadi kedekut la kan...haha...

Aisyah Aina said...

Hans: habis tu kalau satu tu hilang lagi takde pape...nanti kena curi orang sebelah punya pen la pulak....hahahahaha XD

Aisyah Aina said...

alif: dah jaga la tapi hilang jugak....kena letak kat poket je la 24 jam lepas ni :D

Aisyah Aina said...

Syuxer: hahaha...bagus2...lepas ni ikut cara ni la....tapi kalau hilang jugak tak tau nak cakap apa dah :P

Aisyah Aina said...

sobri: pen punca segala-galanya....haha....boleh mati lagi tu :)

Aisyah Aina said...

Lya: haha...kalau betul2 ni kan takut je...

Aisyah Aina said...

echa: tapi pen selalu hilang jugak....nasib baik tak jadi macam tu....tapi tak tau la 10 tahun akan datang....hahaha :D

GaRy™ said...

hahaha... besarnyer efek pen ni yer... hahaha...

nawal addina said...

haha , mcm lawak je . tp btol jgk [?]

ABU said...

:D

Hans said...

hahaha
kalau bawa satu hilang so curi balik pen diorang
ekekekekek

Kisah Sekuntum Bunga Hitam

cik azeya said...

lepas ni saye akan simpan pen dalam peti simpanan. hahaha.

HonEyBuNNy said...

kena jaga pen elok2 neh...

suka la baca..

no pen- no notes...hehe

Miss Xyz =) said...

hahahaha, fikiran terlalu jauh ke hdpn ni.. :)

khairul akmal azman said...

anak yg bagus ni..
hargai ape bende kite ade..
nice atitude..

Chempaka Sari said...

eh saya pernah buat ni jugak... tapi pasal exam yg fail boleh membawa kematian.


follow u, tq...

Nurnajwa said...

Memang boleh mati la kannnn? XD

Amboi kau BF kesygn aku sape haa? Hahahhaa, sengal lagi.

Aisyah Aina said...

Gary: ye! pen begitu berharga....hehe

Aisyah Aina said...

nawal: memang lawak...betul ke? haha....so boleh mati la ni :D

Aisyah Aina said...

ABU: mentang2 la hari ni wordless...komen pon sama la...hahaha XD

Aisyah Aina said...

Hans: dah curi dorang punya lepas tu dorang curi kita punya balik pulak...sampai bila tak habis2 kan XD

Aisyah Aina said...

cik azeya: bagus2...langkah berjaga-jaga kan :)

Aisyah Aina said...

HoneyBunny: no pen no notes tu alasan orang malas....jangan ikut....hahaha

Aisyah Aina said...

Miss Xyz: kita kan kena merancang masa depan...ni untuk 10 tahun akan datang...hehe

Aisyah Aina said...

kay: bagus la sangat...mana ada la...
tapi orang dah puji kan terima je la...kahkahkah

Aisyah Aina said...

Chempaka Sari: tapi exam memang boleh buat orang mati pun kan...
thanks ye :)

Aisyah Aina said...

Najwa: kau kan yang selalu curi pen aku...nak bagi aku mati la tu...hahahahaha

entah la aku pun tak kenal..hehe...agak2 dia baca tak...kahkah XD

alif haris said...

letak dlm spender boleh tak ? kasi selamat .. hahaha

Nurnajwa said...

TAK TAK, DIA TAK BACA -- Aisehhh, aku tade pape la naaa.

Ain Zulaikha said...

nice gila kot word tu... alaaa tapi pen selalu hilang kot, tapi beli lah lagi heheh

Syuxer said...

kamu telah ditag oleh saya..ianya lumayan..:)

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/06/kalau-saya-dapat-rm300.html

pena said...

dasyat betul.. dengan hilang pen je..

pena kalau barang2x sekolah ni, pemadam yang selalu hilang..

Aisyah Aina said...

alif: kau la buat macam tu kan...haha...memang selamat tapi time nak guna susah nak ambil la...kahkah XD
tempat lain takde??

Aisyah Aina said...

Najwa: memang la takde pape...aku tak cakap pape pon...kau yang perasan...haha :D

Aisyah Aina said...

Ain: hehe...selalu je beli baru...lama2 takde duit dah...

Aisyah Aina said...

Syuxer: thanks....tak sabar nak join ni...

Aisyah Aina said...

pena: sama la...pemadam ke pen ke semua hilang...pembaris pon selalu hilang jugak...

Anak Wak Mail said...

haha..masa sekolah dulu selalu gak hilang pen..tapi kalau amik pen orang tak hilang pulak!

Bella Bell said...

hahhahhha.. ok.. pen sangat berguna..

nak pi beli pen banyak2 sekarang ^^

hafiz hafizol said...

len kali jage pen 2 leklok.. sila tulis nama lah kat pen kat senang...

raihana said...

kat sekolah selalu jgk pen hilang..budak2 tu suke pinjam pastu tak nk pulang kan....

alif haris said...

tmpat lain ?? okay dlm lobang idong okay kot ?? haha

Aisyah Aina said...

Anak Wak Mail: buat jahat baru tak hilang kan...haha

Aisyah Aina said...

Bella Bell: beli cepat...nanti mati...kahkah XD

Aisyah Aina said...

hafiz hafizol: jadi macam budak2 darjah satu kan tulis2 nama ni...haha...lepas ni buat macam tu la...

Aisyah Aina said...

raihana: orang memang macam tu...dah pinjam buat harta dia pulak :)

Aisyah Aina said...

alif haris: kahkahkah...macam muat pulak...

miss.Addin said...

wahh sampai macam tu sekali. hehe :) Addin selalu hilang pen , haa..

Mawar Berduri said...

oittttt.. sapa curi pen akuuu... habis la aku nantiiiii.. ^^,

Aisyah Aina said...

miss.Addin: kita sama je selalu hilang....hati2 tau...haha

Aisyah Aina said...

Mawar: haha...kesian2....mesti takut ni...XD

ain nadzirah said...

kepentingan pen dlm hidup..haha

Aisyah Aina said...

ain: sangat penting...kena jaga elok2..hehe :)

Miscellaneous Smiles said...

amboi hilng pen pun buleh mati nohh~~

tp kalau akak hilang pesil picit rasa nak kepok2 jek pensil picit mmbe..grr

hahaa