Wednesday, July 6, 2011

Giveaway Duo by Duniaku & Hatisamronkin



Tekan SINI atau SINI !




Terima kasih kat budak yang tidak mengaku dirinya berkaca mata ni sebab tag aku  :D


Aku nak tag kau dan kau *gelak jahat* dan siapa-siapa yang nak join...




p/s : ' biar tak menang janji tambah pengalaman' betul cakap dia :)...bukan macam budak ni :P




16 comments:

Nurnajwa said...

HAHAHAHA, Aina2. Kau ni mcm2 la :]

muhamad hanif said...

ok tak tag aku,,.

WidadCutieyGirlZ StorY said...

gud luck dear ;)

saiazuan said...

hehe btl2 janji tmbah pengalaman :D

jom baca review skali lagi
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/movie-review-sekali-lagi.html

Cik Ezy said...

gud luck!
=)

Addin said...

haha giveaway ~ :D

cik najihah said...

singgah dari blog bunyi kotak kosong :)

Bro ahmad said...

semoga berjaya hihihi
kalau join segmen apa2 tag je bro ahmad..tak kisah punya...:)

cucu umie said...

all the best aina..heheh

Encik Atan said...

meh ler...join encik atan

alif haris said...

gdluck wahai budak sekolah :)

echaRierie said...

GoodLuck Dik.. :D

adib syazwan said...

ko ni memang gilo betol, gilo contest, g.a segmen bagai~hahahaha!

YOUsoF said...

Rajin.. cikgu sejarah ko mesti suka. ;D

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

amboi,rajinnya dia..

good luck dik!

NuSaNa NoSa 91 said...

good luck ye~ klu dh menang, bleh share2 hadiah kn?? hihihi~ ^_^