Wednesday, April 20, 2011

Nak! Nak! Nak!


Cuba korang teka aku nak apa??
Kalau dapat teka ada hadiah tau...

Ok korang lambat sangat teka...KALAH!
Padan muka korang....hahaha..

Aku sebenarnya nak CAMERA lah...
Tak kisah brand apa, murah ke mahal....
Janji C.A.M.E.R.A...
Sebab aku nak bawa pergi KL minggu depan...

Tapi kalau camera henfon, sori aku tak nak!
Gambar tak lawa nanti...
Henfon yang sedia ada ni dah la murah, tu la camera macam haram je...

Kalaulah camera OLYMPUS merah aku tu tak rosak kan bagus... 
(T_T)
Walaupun murah tapi sangat berjasa...
Tak payah susah2 nak beli yang baru...

Dah la aku tak kaya...
Tak ada siapa nak belikan...
Nak minta mak bapak aku...
Memang tak dapat la...

So ada siapa nak belikan???
Kalau ada bagi tau..hahaha...
(Korang kedekut)

Ataupun siapa ada camera lebih...
Ringankan lah tangan tu bagi aku pinjam...
Please! LOL...

Harapan aku :
 bila aku bangun tidur....
ada camera baru sebelah aku...hehe..

OK, BYE!





6 comments:

Nurnajwa said...

Nanti kat sana cari camera pakai buang le --'

Aisyah Aina said...

haha...gile! ada ke? kenapa lah koperasi sekolah kite tak ada jual camera pakai buang... kalau ada kan bagus... :-(

Beena said...

aku blh pinjam kan. tp blh snap gmba binatang je. NAK?

Aisyah Aina said...

gambar binatang je???gambar aku tak boleh??haha...
camera apa kau punya ni sebenarnya...

Nurnajwa said...

naaaaa , pidato esk ehh ? --'

Aisyah Aina said...

entah...mana le aku tau...bukan aku masuk pon....