Wednesday, April 13, 2011

3 Budak Gila Terlepas Dari Sekolah Mereka


Woah! penat gile hari ni...dah le hw tak siap lagi...
Kemalasan melanda...

Balik sekolah tadi aku pergi JJ dengan Sab & Aida sebab nak beli baju pergi KL...
Nasib baik balik awal pukul 2...kalau tak, takde maknanya nak pergi....
Dah le penat nak jalan kaki pergi JJ tu...
Dengan berpakaian sekolah yang wangi kami pun meredah kesejukan tengah hari...haha...
Selamat sekejap dah sampai, membebel je sambil jalan....

Dah sampai JJ yang ber-aircond baru lah lega sikit....
Lepas tu Sab ngan Aida pun pergi melantak sizzling...
Aku miskin takde duit nak beli, jadi hanya mampu memandang je  :'(


Mari kita lihat muka Sab yang penuh kenikmatan menikmati yee mee sizzlingnya...





Mulut Aida terpakse dicensoredkan atas permintaannya..
GEDIK je! tumbuk mampus...huahua.....

Lepas dua manusia di atas ni menambahkan lemak mereka...
Pusing pusing pulak cari baju akhirnya jumpa!
TRY dulu kat fitting room...




Peluang mengambil gambar tidak ketinggalan

Setelah mencuba baju, ni lah hasilnya....
Muka yang gembira!



Lepas tu Sab pulak dapat baju die...
Aida tak dapat2, malas nak pusing lagi dah..
So, die tak beli, ahhhh, AAK? janji aku dah dapat baju, haha...

Time ni la paling aku suke..COOL BLOG!
Aku beli chocolate blog..sedap..sedap...sedap....




Ni Aida bukan aku...jangan tanya kenapa muka sama...
Cool blog dah habis pon boleh sedut2 lagi....

Dah nak pukul 4.30 baru balik...
Telefon dulu akak aku nak suruh die ambil...




Dialog gambar di atas adalah seperti berikut :


AINA : angkat la telefon...lembap!
             (dengan muka masam)
SAB : diam la aina! ehhh...cun jugak aku ni (sambil berkata dalam hati)
HAHAHAHA.

Round kejap kat atas...
Jumpa kad besar...
Cute!



   
Lepas tu akak aku telefon die dah ada kat depan mcd MM...

Terpaksa la balik....
Nasib baik la akak aku ambil...dah la hujan...
Kalau aku naik bas, mesti dah basah kuyup tadi....


OK, BYE!



12 comments:

Sabbyedward said...

comel nyah muke kau yg pgang baju tuh! LIKE LIKE!
dalam diam diam yerr :D

Aisyah Aina said...

Siapa cakap aku tak comel...HAHA....macam aida cakap tadi....

Anonymous said...

LOLOLOL , jgn tersame bju dgn aku suda --'

Aisyah Aina said...

wey, kau dah beli baju?

Anonymous said...

dah dah :)

ima said...

datang tgk dak skola shoping kat sni. hikhik

Aisyah Aina said...

Nurnajwa: kat mana ko beli?? bukan nak bagi tau...
:-(

ima: haha...

Anonymous said...

Alolo , beli dkat JJ le :) kau beli jnme ape kot ?

Aisyah Aina said...

aku tak kaya...scarlet suda....ko??mahal tak??

Anonymous said...

Orange Sorbet :) RM19.90 je XD

Aisyah Aina said...

harga lebih kurang aku je...nasib baik ada diskaun...

Sabbyedward said...

yeahh!! kupon kupon!! hahak. excited gile !